خرید جلد عینک زیپی
نوشته شده توسط : melika

نکات خرید کیف عینک زیپ دار

قبل از خرید باید به یکسری از نکات توجه کافی داشته باشید تا از خرید خود راضی بمانید. کیف عینک انواع مختلفی دارد. مثلا چه مدلی در نظر دارید؟ کیفیت آن چطور باشد و ویژگی منحصر به فردی را نیاز دارید؟ جنس آن چگونه باشد؟ سایز آن چطور ؟ در ادامه به طور مختصر پاسخ این سوالات را می‌دهیم.

1- انواع مدل جلد عینک زیپ‌دار

مدل گرد، مستطیلی و خرگوشی از مدل‌های رایج جلد عینک زیپ‌دار هستند. این کیف‌ها از انواع مختلفی برخوردارند که بسته به نوع عینک و سلیقه خود، می‌توانید یکی از این مدل‌ها را انتخاب نمایید.

2- خصوصیات کیف عینک زیپ‌دار

شما بسته به شرایط باید ببینید چه مشخصه‌ای برای کیف عینک خود نیاز دارید. ما جلد عینک را از نظر ویژگی به دو دسته تقسیم می‌کنیم:

  • کیف عینک زیپ‌دار ضد‌آب و کیف عینک زیپ‌دار ضد‌ضربه: اگر فکر می‌کنید کیف عینک شما می‌تواند در معرض آب یا ضربه قرار بگیرید، حتما برای محافظت از عینک خود این دو فاکتور را حین خرید جلد آن رعایت نمایید. همچنین باید به جنس زیپ عینک توجه داشته باشید. اگر زیاد زیپ را باز و بسته می‌کنید باید هنگام سفارش به کیفیت زیپ دقت کند. بعضی از زیپ‌ها خیلی زود خراب می‌شوند.

3- جنس جلد عینک زیپی

چرم، نمدی و فوم فشرده از انواع جنس کیف عینک می‌باشند. اما در مدل زیپی به طور مختصر به آنها می‌پردازیم.

  • کیف عینک زیپی چرم

از این جنس در دو حالت استفاده می‌شود. کیف عینک سخت که روکشی چرم دارد و یا اینکه خود جلد عینک چرم باشد. در حالت اول مقاومت بالا و زیبایی چرم را به همراه دارد. اما در حالت دوم میزان مقاومت بسیار پایین است و بیشتر جنبه شیک و باکلاس بودن دارد. اما به خاطر نرمی، احتمال شکستن عینک در آن زیاد است. این جنس هم به صورت زیپی و نیز دکمه‌‌ای است. قابل ذکر است که چرم به خاطر اینکه یک فرآورده طبیعی است باید از رطوبت دور باشد. همچنین نباید جنس نوک تیز به آن برخورد کند چون باعث ایجاد خراش می‌شود.  پس اگر از این جنس کیف خریدید باید به خوبی از آن مراقب کنید.

  • زیپی نمدی

این کیف سبک و کم‌جا است. اگر تمایل دارید از آن به عنوان کیف عینک استفاده کنید، حتما فوم ضربه گیر در داخل جلد به کار رفته باشد. بدین شکل مقاومت جلد بالا می‌رود و برای شما کاربردی‌تر است. نمد یک پارچه است. جنس نمدی طرح‌های متنوعی دارد از این‌رو مورد استقبال افراد قرار می گیرد.

  • سخت با فوم فشرده

این جنس از مقاومت بالایی برخوردار است و ضد ضربه می‌باشد. برای سالم نگهداشتن عینک خود در کیف، چمدان و کشو و.. یک انتخاب مناسب است. این نوع جنس با روکش‌های مختلفی تهیه می‌شوند که بسته به سلیقه و نیازتان می‌توانید انتخاب کنید.

4- سایز جلد عینک

ما هم جلد عینک بزرگ و نیز کیف عینک کوچک داریم. در انتخاب سایز دو فاکتور با اهمیت می‌شود. مورد اول اینکه سایز کیف عینک نسبت به عینک شما باید طوری انتخاب شود که نه فضای خیلی خالی داشته باشد و نه اینکه به شیشه و فریم عینک شما فشاری ایجاد کند. مورد دوم ظرافت آن است؛ طوری که حمل آن آسان باشد و فضای زیادی را اشغال نکند. پس در هنگام خرید جلد عینک حتما به مدل، جنس، ویژگی و سایز آن توجه نمایید.

قیمت جلد عینک زیپ دار

در نکات خرید به جنس و ویژگی جلد عینک اشاره کردیم. این دو عامل در قیمت کیف آن تاثیر بسزایی دارند. برای مثال زمانی که یک کیف عینک شیک چرم می‌خرید انتظار قیمت پایین را نداشته باشید. البته خیلی از افراد نیز به دنبال خرید ارزان جلد عینک زیپی هستند چون نمی‌خواهند هزینه زیادی برای این کالا انجام دهند. جلد عینک با فوم سخت یکی از انتخاب های خوب، مقاوم و ارزان برای شما می‌باشد. در حین خرید از آن غافل نشوید.

ادامه مطلب: https://shivacover.com/zipper-glasses-cover/

 




:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 دی 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: